Time for Magnolia Challenge Christmas bingo



Hallo Lieve blog vriendjes
vandaag weer even een kaartje van mij 
ik wil dit kaartje weer mee laten doen aan de 


ik heb dit kaartje gemaakt met de volgende spullen
voor het cardstock heb ik de Wit en blauw  van color core gebruik
het design papier  is van Marja design 
ik heb de nestabilities Decorative labeleight gebruikt
De stempel is van Magnolia
 en is ingekleurd met copic sketch markers
takje is van mariannedesign
fotolijstje en ster zijn van de klei van Martha Steward
  De bloemen  komen van Wild Orchid Craft
Lint en kant komen van de ribbon girls
zo ben benieuwd wat jullie van het kaartje vinden.

gebruikte Copic's sketch markers
E11,E00,E000,E21,R20,R30
B95,B93,B91,
E81,E30,E50
C3,C2,C1,C0,C00
YG97,YG95,YG93,YG91

6 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Wat heb je weer een supergaaf kaartje gemaakt Ria, ik vind hem prachtig.
Liefs van Anita

jolanda zei

heel mooi lief kaartje met schattig afdrukje

debby4000 zei

Adorable sweet card, love Tilda and all the fab details.
luv
Debby

Marga50 zei

Hoi Ria, wat een schitterend mooie kaart heb je gemaakt, mooie kleurtinten. Bedankt voor je deelname bij TFM. Groetjes Marga.

Anita van Merode zei

Ik vind hem super mooi je kaart. Prachtig in gekleurd ook.
Groetjes Anita

Corrie zei

wat een prachtig kaartje Ria
groetjes Corrie