Een Knuffel en een nieuwtje


Hallo Lieve Blog vrienden
Vandaag weer een kaartje voor jullie
Gelukkig is de sneeuw nu weg en niet meer zo koud
dus de lente kan komen 
dus heb ik gisteren lekker zitten knutselen
en heb ik dit kaartjes gemaakt
Dus voor deze  kaart heb ik het volgende gebruikt
Ik heb wit en rood van color core gebruik
het design papier  is van papermania en marja design
De Stempel is van Magnolia
en is ingekleurd met copic sketch markers
Ik heb de nestabilities romantisch gebruikt
De bloemen komen van Wildorchidcrafts
De mooie takjes zijn van Cherry lynn
de hoekjes zijn van Unique
lint en kant komt van The ribbon girls
de parels zijn gemaakt met Liquid pearls  White opal van tim holtz
tekst is van Crealies 
zo ben benieuwd wat jullie van de kaart vinden.
Ik laat dit kaartje mee doen aan de
Magnolia Only Challenge
Gebruikte Copic Sketch Markers
E11,E00,E000,R20,R30
E47,E44,E43,E41
R89,R39,R37,R35
W5,W4,W3,W2,W1,W0,W00
C3,C1,C0,C00 0

en nu nog wat leuks 
er is weer een nieuw challenge blog opgestart 

kaartjes-inspiratie-challenges-blog.

en ze hebben mij gevraagt of ik DT member wou worden 
van team roze ik heb natuurlijk ja gezegt 
de site  zal  17 februari van start gaan
komen jullie alvast een kijkje nemen 
en word alvast volger 
http://kaartjes-inspiratie-challenges-blog.blogspot.nl/
tot ziens dat maar en wij hopen dan dat jullie allemaal mee doen.

12 opmerkingen:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. zei

Hi Ria,
gorgeous card. Love it.
Congratulations for DT,
Tamara :)

Christina C. zei

Beautiful creation, Ria!!! Love your stunning Tilda....congratulations!

Bea zei

Prachtige kaart Ria en ook je vorige kaart vind ik super gemaakt....

groetjes Bea.

Astrid zei

Wat een schitterende kaart Ria, prachtig !!

liefs Astrid

Jolara zei

wat prachtig ! Liefs joyce

jolanda zei

heel mooi en lief kaartje

Tracey T zei

This is gorgeous, Ria! I love red and white as a colour combination and I love gingham, too, so for me this is just beautiful! xx

Marga50 zei

Wowwww prachtige kaart Ria, wat een mooie kleuren en papier. groetjes Marga.

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kaart weer Ria, prachtig vind ik het. Gefeliciteerd met je designerschap, helemaal leuk voor je.
Liefs van Anita

Ribbon Girl zei

Gorgeous card Ria - thanks for joining in with the Ribbon Girl Magnolia Only challenge - Mary G x

debby4000 zei

Oh what an adorable, cute card and I absolutely love it.
luv
Debby

Folkje zei

Gefeliciteerd Ria en wat heb je weer een leuke kaart gemaakt

groetjes
Folkje