Some Oddgirls challenge july


Hallo lieve blog vrienden
vandaag weer een kaartje voor jullie
dit Kaartje doet mee aan de some odd girls

http://www.someoddgirlblog.com/2012/07/sketch-challenge-2/

ik heb dit kaartje gemaakt met de volgende spullen
voor het cardstock heb ik wit en rose van color core gebruik
het design papier  is van D.C.W.V
De het hoekje en swil er achter is van mariannedesign
De stempel is van Some odd girls  en is ingekleurd met copic sketch markers
de bloem is zelf gemaakt
embellishment komt van cutestampandcards
sentiment is een stempel van stamping up
zo ben benieuwd wat jullie van het kaartje vinden.

gebruikte copic markers
E21,E00,E000,E0000,R30,R20
E44,E43,E42,E41
YG67,YG63,YG61
RV04,RV02,RV00,RV000,RV0000
RV19,RV17,RV55
E53,E51,E50

5 opmerkingen:

Unknown zei

Hoi Ria, ik vind het echt een schattig kaartje, maar ik heb niet zoveel met deze stempels. Ik vind die benen zo raar, alsof ze vocht vasthouden haha!!
Heb er al een paar keer naar gekeken maar het is niet mijn ding. Ach ja, smaken verschillen toch?! Gelukkig dat er zo veel verschillende soorten stempels zijn, te kust en te keur! Groetjes, Frea

Corrie zei

Ik vind het een schatje Ria en prachtig ingekleurd mijn complimenten hoor!!!
groetjes Corrie

Anita Meijer zei

Wat heb je het weer mooi ingekleurd Ria, ik vind je kaartje super geworden.
Groetjes van Anita

Arabella zei

This is beautiful Ria! I love the the colours you have used and you lovely take on the sketch!

Thanks so much for joining our July Sketch challenge at Some Odd Girl!

Arabella

CraftyMomOf3 zei

So pretty!! So glad you were able to play along with us this month at Some Odd Girl!

Crafty Hugs!
Meredith