Heppie beursdee toe joe


Hallo lieve blog vrienden
hier ben ik dan weer ik heb het een beetje rustig aan gedaan deze week het was zo warm 
dat er niks uit mijn handen kwam
maar omdat mijn man Vakantie heeft zijn we lekker dagjes weg geweest 
we hebben weer een paar hobby winkels bezocht die niet in de buurt liggen 
en met de airco in de auto was het goed uit te houden
volgende week nog een paar keer naar het ziekenhuis 
en dan de laatste week van de vakantie
hopen op nog een beetje mooi weer
zo en nu mijn kaartje
ik heb dit kaartje gemaakt met de volgende spullen
voor het cardstock heb ik de wit en roze van color core gebruik
het  papier  heb ik gekocht bij http://www.hobbydelinge.nl/
en komt uit het boekje be happy van My Mind's Eye
het rondje is van mariannedesign
De stempel is van LOTV sunny days and smile
 en is ingekleurd met copic sketch markers
  De bloemen komen van prima marketing inc
de  blaadjes  zijn gemaakt met een pons van martha stuward
lint komt van the ribbongirls
het kant heb ik van Tiets gekregen want dat had ik gewoon en met een prijs op haar club
de parels zijn gemaakt met Liquid pearls  petal pink van tim holtz
tekst is een stempel van studio light
zo ben benieuwd wat jullie van het kaartje vinden.

gebruikte copic sketch markers
E44,E43,E42,E41
E53,E51,E50
RV02,RV00,RV000
G46,G43,G40, G20
RV63,RV55
B95,B93,B91
B0000




4 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Wat een schattig kaartje heb je gemaakt Ria en wat lief dat je man in de vakantie naar allerlei hobbywinkels met je rijdt, ik vind je kaartje weer helemaal top.
Groetjes van Anita

Corrie zei

Het is weer een beauty Ria zo mooi gemaakt en de tekst is helemaal geweldig,heerlijk hè dat shoppen in de hobbywinkels.
Iedere keer weer zie je spulletjes die je nog niet hebt. je hebt volgens mij een lieve man met veel geduld want wij dames kunnen er wat van. lieve groetjes Corrie

jokiedebeer zei

Heerlijk dat je man lekker mee gaat naar verre hobby winkels!! En je kaartje is prachtig

groetjes joke

Yvonne B zei

Meis weer zo'n prachtig exemplaar je mag trots zijn op je creaties vind ze echt superrrr